VII Campus de Inglés en el Globo Rojo

06, junio | 7 Comentarios

Un verano ¡¡para comérselo!!

Julio y agosto de 2016

Niños y niñas de entre 3 y 12 años

¡Apúntate ya!

Descarga del impreso en PDF para hacer la inscripción

En El Globo te esperamos a partir del 2 de julio para disfrutar del verano con Inglés, piscina, excursiones, robótica, huerto urbano... Y la novedad de este año: ¡Talleres de cocina!

En el Campus de Inglés de El Globo Rojo entendemos el verano como un momento para disfrutar de la naturaleza, divertirse y descansar, sin desconectar del todo porque... ¡seguimos aprendiendo cosas!

La mejor opción para conciliar la vida familiar en verano: ¡con servicio de comedor!

Uno de los valores más importantes del Campus es la Educación Ambiental: huerto urbano, excursiones a la naturaleza, talleres... ¡aprenderás a amar tu entorno y a alimentarte bien!

En el Campus, además, ¡somos bilingües! La inmersión linguística es la mejor manera de aprender el Inglés. Por eso tenemos profes nativos en todas las actividades diarias.

Y en verano, ¡no te olvides de divertirte! Piscina, juegos, salidas... ¡sin dejar de aprender! Talleres de radio, de lectura, salidas culturales por Salamanca... Y todo ello con la inmersión del Inglés.

¡¡¡Te esperamos!!!

Listado de posts

Naeem Ali - 30/08/2022 10:02

We are looking for an informative post it is very helpful thanks for share it. We are offering all types of leather jackets with worldwide free shipping. leather bomber jacket mens leather aviator jacket cowboy jacket punk leather jacket pilot jacket leather jumpsuit shearling vest mens brown leather jacket womens red leather jacket shearling aviator jacket

Bring - 23/08/2022 14:59

This is an amazing blog I have read this and I loved every single word written in this blog. Its really mind-blowing! Mens Quilted Leather Jackets

Lily Wilson - 08/08/2022 09:24

Thank you for sharing this information with us. I really like your this blog, so I decided to share my idea of writing service. If you need online essay writing help so must check the website and read all reviews and then order your service because scamming is too high in the society.

Danezon - 25/06/2022 12:39

Hey. Excellent website!! Excellent, man… Fantastic… I’ll save this website and subscribe to the feeds… I’m delighted to find so much useful information in this article. Thank you for sharing this information! Tomm Schultz Jacket

amy - 10/05/2022 12:00

[url=https://www.example.com/]keyword[/url] hey

Nick Knash - 10/02/2022 09:00

As an editor from buy essay Irelandwell I simply find this place absolutely great because I visit here and just get to see that school's summer school develops free-time activities, communication and ecological workshops which really helps students and little toddlers to develop their creative side.